آنچه ﺑﺎﯾﺪ درﺑﺎره ﻧﻮﺑﺖ دهی در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن 22بهمن مسجدسلیمان ﺑﺪاﻧﯿﻢ؟

ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر رﻓﺎه ﺣﺎل ﺑﯿﻤﺎران،اﺣﺘﺮام ﺑﻪ ﺣﻘﻮق ﻣﺮاﺟﻌﯿﻦ،ﺟﻠﻮگیری از ازدﺣﺎم و اﺗﻼف وﻗﺖو ﺳﻬﻮﻟﺖ دﺳﺘﺮسی ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪپزشکان، ﻧﻮﺑﺖ دهی درﻣانگاه ﻫﺎی ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن 22 بهمن مسجدسلیمان یک اﻣﻼن ﻣکانیزه ﺑﻮده و اﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻓﺮاﺧﻮانﺑﻪ ﺻﻮرت ﺗﻠﻔنی و اﯾﻨﺘﺮنتی 96ﺷﺮوع ﺑﻪ کار ﻧﻤﻮد.

ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎی ﻧﺮم اﻓﺰار ﻧﻮﺑﺖ دهی ﺗﻠﻔﻦ گوﯾﺎ و ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻧﻮﺑﺖ دهی ﺑﻪ ﺻﻮرت پیامک

1- امکان اﻧﺘﺨﺎب درﻣﺎنگاه ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ

2- امکان ﻣﻌﺮفی درﻣانگاه ﻫﺎ در ﻧﺮم اﻓﺰار ﺑﺪون ﻣﺤﺪودﯾﺖ

3-  امکان ﻣﻌﺮفی پزشکان ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻫﺮ درمانگا ﺑﺪون ﻣﺤﺪودﯾﺖ

4- دادن اوﻟﯿﻦ ﻧﻮﺑﺖ از ﺗﺨﺼﺺ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪه و ﯾﺎ ﻧﻮﺑﺖ ﺧلی در ﺗﺎرﯾﺦ ﻫﺎی دیگر

5- امکان درﯾﺎﻓﺖ اوﻟﯿﻦ وﻗﺖ ﺧالی از درمانگاه ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ

6- ﻧﻮﺑﺖ دهی24ﺳﺎﻋﺘﻪ ﺑﺪون ﻧﯿﺎز ﺑﻪ اپراﺗﻮر

7- امکان اﻧﺘﺨﺎب زﻣﺎن ﺧﺎلی از ﺑﯿﻦ زﻣﺎن ﻫﺎی ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂﺗﻤﺎس گیرﻧﺪه

8- امکان درﯾﺎﻓﺖ اوﻟﯿﻦ وﻗﺖ ﺧﺎلی از پزشک ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ

9- ذﺧﯿﺮه ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ ﺗﻤﺎس گیرﻧﺪه

10- تعرﯾﻒ و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺗﻌﺪاد ﻧﻮﺑﺖ ﻫﺎی پذﯾﺮش ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻫﺮ پزشک

11- امکان ﻟﻐﻮ وﻗﺖ ﻫﺎی گرﻓﺘﻪ ﺷﺪه و ارﺳﺎل پیامک کﻨﺴﻞ ﺷﺪن ﻧﻮﺑﺖ ﺑﯿﻤﺎران

ﻣﺮاﺣﻞاﺧﺬ ﻧﻮﺑﺖازدرﻣﺎنگاه ﻫﺎ ﺑﻪ ﺷﺮح ذﯾﻞ ﻣی ﺑﺎﺷﺪ:

1- ﺗﻤﺎسﺷﺒﺎﻧﻪ روز ﺑﺎ ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ2-43234980-061 ﺟﻬﺖ ﻧﻮﺑﺖ دهی ﺗلفنی و همچنین ﻟﻐﻮ ﻧﻮﺑﺖ گرﻓﺘﻪﺷﺪه .

2- وارد کردن ﻣﺸﺨﺼﺎت، ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه و اﻧﺘﺨﺎب پزشک ورمانگاه ﯾﺎکلینیک .

3- در ﺻﻮرﺗی که کد ﺳﻪ رﻗمی پزشک ﻣﻌﺎﻟﺞ ﺧﻮد را ﺑﺪاﻧﯿﺪ ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﻧﻮﺑﺖگیری از ﺗﻠﻔﻦ گوﯾﺎ ﺳﺮﯾﻌﺘﺮ اﻧﺠﺎم می گردد .

4- ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﻮﺑﺖ دهی درﻣﺎنگاه ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﺎﻫﺎﻧﻪ می ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺪﯾﻦ ﻣﻌنی که ﺑﺮای2ﯾﺎ3ﻣﺎه ﺑﻌﺪ ﻧمی ﺗﻮان ﻧﻮﺑﺖ رزرو کرد و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﺎه ﺑﻌﺪ از ﻫﻔﺘﻪآﺧﺮ ﻣﺎه کنونی ﺑﺎز ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ (ﺑﺮای ﻣﺜﺎل ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اردﯾﺒﻬﺸﺖ ﻣﺎه از ﻫﻔﺘﻪ آﺧﺮ ﻓﺮوردﯾﻦ ﺑﺎز می ﺷﻮد) .

5- در ﻧﻮﺑﺖ دهی ﺗﻠﻔنی، ﻧﻮﺑﺖ ﻗﻄعی و ﺳﺎﻋﺖ ﺗﻘﺮیبی وﯾﺰﯾﺖ ﺷﻤﺎ در درﻣﺎنگاه ﻣﺸﺨﺺ می گردد .

6- در پاﯾﺎنﺗﻤﺎس ﺗﻠﻔنی کدپیگیری و روز ﺣﻀﻮر در درﻣانگاه ﺑﻪ ﺷﻤﺎره ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ داده ﺷﺪه پیامک می شود .

7- ﻟﻄﻔﺎ ﺑﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه ﺟﻬﺖ ﺣﻀﻮر در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن دﻗﺖ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ .

8- ﺑﯿﻤﺎر می ﺗﻮاﻧﺪ در زﻣﺎن ﻣﻘﺮر ﺑﺎ در دﺳﺖ داﺷﺘﻦ کارت ملی و کدپیگیری ﺑﻪ پذﯾﺮش ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻧﻤﺎﯾﺪ .

9.- کدپیگیری پیامک ﺷﺪه ﺑﺎﯾﺪ در کیوﺳک ﻧﻮﺑﺖ دهی پذﯾﺮش وارد ﺷﻮد ﺗﺎ ﻗﺒﺾ ﻧﻮﺑﺖ ﺑﯿﻤﺎر از دﺳتگاه پرﯾﻨﺖ گرﻓﺘﻪ ﺷﻮد .

10- ﺑﯿﻤﺎر در ﺻﻒ ﻧﻮﺑﺖ ﻗﺮار می گیرد ﺗﺎ ﺑﻪ ﺑﺎﺟﻪ ﻫﺎی پذﯾﺮش ﻓﺮاﺧﻮان ﺷﻮد .

11- ﺗﻬﯿﻪ ﻗﺒﺾ از ﺻﻨﺪوق .

12- ﻣﺮاﺟﻌﻪ و ﻓﺮاﺧﻮانی ﺑﻪ درﻣانگاه ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ .

13- از ﻣﺮاﺟﻌﻪ و ﺗﺠﻤﻊ زودﺗﺮ از ﺳﺎﻋﺖ14 بعدازظهر ﺧﻮدداری ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ .

14- واﺣﺪ پذﯾﺮش از ﺳﺎﻋﺖ14 بعدازظهر در روزﻫﺎی ﻏﯿﺮﺗﻌﻄﯿﻞ ﺷﺮوع ﺑﻪ کارمی ﻧﻤﺎﯾﺪ

15- ﺣﻀﻮر ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰان در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن زودﺗﺮ از زﻣﺎن اﻋﻼم ﺷﺪه در ﺗﻠﻔﻦ ﺑﻪ ﻫیچ وﺟﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮی در زﻣﺎن وﯾﺰﯾﺖ ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ

16- ﺣﻖ ﺗﻘﺪم وﯾﺰﯾﺖ ﺑﺎ ﺑﯿﻤﺎرانی اﺳﺖ که ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺗﻠﻔنی یا اینترنتی ﻧﻮﺑﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﻧﻤﻮده اﻧﺪ

17- ﺑﯿﻤﺎراﻧی که ﻧﻮﺑﺖ ﺗﻠﻔنی ﻧﺪارﻧﺪ و ﺑﺎ ﺗﺎﯾﯿﺪ پذﯾﺮش ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺣﻀﻮری ﻧﻮﺑﺖ درﯾﺎﻓﺖ می ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﺑﻌﺪ از ﺑﯿﻤﺎران ﺗﻠﻔنی وﯾﺰﯾﺖ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ .

18- ﺗﺎﺧﯿﺮ ﺑﯿﺶ از60 دﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ از ﺳﺎﻋﺖ اﻋﻼم ﺷﺪه در ﺗﻠﻔﻦ ﺑﺎﻋﺚ اﺑﻄﺎل ﺷﺪن ﻧﻮﺑﺖ ﺷﻤﺎ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

19- هنگام ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ پذﯾﺮش دﻓﺘﺮچه ﺑﯿﻤﻪ، ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ و ﯾﺎ کارت ﻣﻠی را ﻫﻤﺮاه داﺷﺘﻪ و اراﺋﻪ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﺪ .

20- ﺗﻤﺎم ﻣﺮاﺟﻌﯿﻦ ﺑﻪ ﻫﺮ دﻟﯿﻞکه ﺑﻪ درﻣﺎنگاه ﻣﺮاﺟﻌﻪ می ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ اﻋﻢ از ﻧﺸﺎن دادن ﺟﻮاب آزﻣﺎﯾﺶ و ﻋکﺲ و... ﺑﺎﯾﺪ از پذﯾﺮش ﻧﻮﺑﺖ بگیرند.

21- در هنگام پذﯾﺮش ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ اراﺋﻪ دﻓﺘﺮچه ﺑﯿﻤﻪ و ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﺑﯿﻤﺎر اﻗﺪام ﻓﺮﻣﺎﯾﯿﺪ و اﻃﻼﻋﺎت کاﻣﻞ را در اﺧﺘﯿﺎر ﻣﺘﺼﺪی پذﯾﺮش ﻗﺮاردﻫﯿﺪ، اراﺋﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﺻﺤﯿﺢ ﺑﻪ ﺧﺼﻮص در هنگام ﺑﺴﺘﺮی ﺣﺎﺋﺰ اﻫﻤﯿﺖ می ﺑﺎﺷﺪ و در ﺻﻮرت اﺳﺘﻔﺎده از دﻓﺘﺮچه ﺑﯿﻤﻪ دیگران و ﯾﺎ ﻣﺸﺨﺼﺎت ﻏﯿﺮﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ای ( اﺳﻢ ﻣﺴﺘﻌﺎر، ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻫﻤﺴﺮ و...)  ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ اراﺋﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﻏﻠﻂ ﺑﻪ ﻋﻬﺪه ﺑﯿﻤﺎرﯾﺎ ﻗﯿﻢ ﻗﺎﻧﻮنی وی ﺑﻮده و اﯾﺸﺎنﺑﺎﯾﺪپاﺳﺨگوی ﻣﻮارد ﻗﺎﻧﻮنی ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻟﺬا دﻓﺎﺗﺮ ﺑﯿﻤﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﺘﻤﺎ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎر ﺑﻮده و دارای اوراق ﺳﻔﯿﺪ و ﺗﺎرﯾﺦ اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺎﺷﺪ و از اراﺋﻪ دﻓﺘﺮچه ﺑﯿﻤﻪ دیگران ﺟﺪا ﺧﻮداری ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﺪ. ( اﺳﺘﻔﺎده از دﻓﺘﺮچه ﺑﯿﻤﻪ دیگران ﺟﺮم ﻣﺤﺴﻮب ﺷﺪه و پیگرد ﻗﺎﻧﻮﻧی دارد).

22- دﻓﺘﺮچه ﺑﯿﻤﻪ ﺗﺎﻣﯿﻦ اﺟﺘﻤﺎعی ﻓﺎﻗﺪ کدملی دارای اﻋﺘﺒﺎر ﻧمی ﺑﺎﺷﺪ.

23- پذﯾﺮش ﺻﺮﻓﺎ ﺑﺎ وﻗﺖ ﻗﺒﻠی اﺳﺖ و ﺟﻬﺖ وﻗﺖ گرﻓﺘﻦ ﺗﻠﻔنی ﺑﺎ ﺷﻤﺎره2-4323480-061 ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺷﺒﺎﻧﻪ روزﺗﻤﺎس ﺣﺎﺻﻞﻓﺮﻣﺎﺋﯿﺪو ﺟﻬﺖ وﻗﺖ دهی آﻧﻼﯾﻦﻧﯿﺰ ﻣی ﺗﻮاﻧﯿﺪﺑﻪ ﻧﺸﺎنی وب گاه https://enobat.ajums.ac.ir ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﺪ.

اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪکﯿﻮﺳک ﻧﻮﺑﺖ دهی پذﯾﺮش

1- وارد کردن کدپیگیری و چاپ ﻗﺒﺾ ازکیوسک ﻧﻮﺑﺖ دهی پذﯾﺮش

2- اﻧﺘﺨﺎب درﻣﺎنگاه، پزﺷک و اﺧﺬ ﻧﻮﺑﺖ (در ﺻﻮرت وﺟﻮد ﻧﻮﺑﺖ ﺧﺎلی در درﻣﺎنگاه ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ)

3- ﻓﺮاﺧﻮانی ﺑﻪ ﺑﺎﺟﻪ ﻫﺎی پذﯾﺮش

4- پذﯾﺮش ﺑﯿﻤﺎر وپرﯾﻨﺖ ﺑﺮگه گزارش درﻣﺎنگاه

5- ﺗﻬﯿﻪ ﻗﺒﺾ از ﺻﻨﺪوق

6- ﻣﺮاﺟﻌﻪ و ﻓﺮاﺧﻮانی ﺑﻪ درﻣﺎنگاه ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ

ﺷﺎﯾﺎن ذکر اﺳﺖ، آراﻣﺶ ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﻧﻈﻢ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰان، ﺑﺎﻋﺚ دﻗﺖ ﻧﻈﺮ و ﺳﺮﻋﺖ ﻫمکاران در اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰان ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.