آنچه ﺑﺎﯾﺪ درﺑﺎره ﻧﻮﺑﺖ دهی در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن 22بهمن مسجدسلیمان ﺑﺪاﻧﯿﻢ؟
ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر رﻓﺎه ﺣﺎل ﺑﯿﻤﺎران،اﺣﺘﺮام ﺑﻪ ﺣﻘﻮق ﻣﺮاﺟﻌﯿﻦ،ﺟﻠﻮگیری از ازدﺣﺎم و اﺗﻼف وﻗﺖو ﺳﻬﻮﻟﺖ دﺳﺘﺮسی ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪپزشکان، ﻧﻮﺑﺖ دهی درﻣانگاه ﻫﺎی ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن 22 بهمن مسجدسلیمان یک اﻣﻼن ﻣکانیزه ﺑﻮده و اﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻓﺮاﺧﻮانﺑﻪ ﺻﻮرت ﺗﻠﻔنی و اﯾﻨﺘﺮنتی 96ﺷﺮوع ﺑﻪ کار ﻧﻤﻮد.
ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎی ﻧﺮم اﻓﺰار ﻧﻮﺑﺖ دهی ﺗﻠﻔﻦ گوﯾﺎ و ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻧﻮﺑﺖ دهی ﺑﻪ ﺻﻮرت پیامک
1- امکان اﻧﺘﺨﺎب درﻣﺎنگاه ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ
2- امکان ﻣﻌﺮفی درﻣانگاه ﻫﺎ در ﻧﺮم اﻓﺰار ﺑﺪون ﻣﺤﺪودﯾﺖ
3- امکان ﻣﻌﺮفی پزشکان ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻫﺮ درمانگا ﺑﺪون ﻣﺤﺪودﯾﺖ
4- دادن اوﻟﯿﻦ ﻧﻮﺑﺖ از ﺗﺨﺼﺺ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪه و ﯾﺎ ﻧﻮﺑﺖ ﺧلی در ﺗﺎرﯾﺦ ﻫﺎی دیگر
5- امکان درﯾﺎﻓﺖ اوﻟﯿﻦ وﻗﺖ ﺧالی از درمانگاه ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ
6- ﻧﻮﺑﺖ دهی24ﺳﺎﻋﺘﻪ ﺑﺪون ﻧﯿﺎز ﺑﻪ اپراﺗﻮر
7- امکان اﻧﺘﺨﺎب زﻣﺎن ﺧﺎلی از ﺑﯿﻦ زﻣﺎن ﻫﺎی ﺗﻌﺮﯾﻒ ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂﺗﻤﺎس گیرﻧﺪه
8- امکان درﯾﺎﻓﺖ اوﻟﯿﻦ وﻗﺖ ﺧﺎلی از پزشک ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ
9- ذﺧﯿﺮه ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ ﺗﻤﺎس گیرﻧﺪه
10- تعرﯾﻒ و ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺗﻌﺪاد ﻧﻮﺑﺖ ﻫﺎی پذﯾﺮش ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻫﺮ پزشک
11- امکان ﻟﻐﻮ وﻗﺖ ﻫﺎی گرﻓﺘﻪ ﺷﺪه و ارﺳﺎل پیامک کﻨﺴﻞ ﺷﺪن ﻧﻮﺑﺖ ﺑﯿﻤﺎران
ﻣﺮاﺣﻞاﺧﺬ ﻧﻮﺑﺖازدرﻣﺎنگاه ﻫﺎ ﺑﻪ ﺷﺮح ذﯾﻞ ﻣی ﺑﺎﺷﺪ:
1- ﺗﻤﺎسﺷﺒﺎﻧﻪ روز ﺑﺎ ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ2-43234980-061 ﺟﻬﺖ ﻧﻮﺑﺖ دهی ﺗلفنی و همچنین ﻟﻐﻮ ﻧﻮﺑﺖ گرﻓﺘﻪﺷﺪه .
2- وارد کردن ﻣﺸﺨﺼﺎت، ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮاه و اﻧﺘﺨﺎب پزشک ورمانگاه ﯾﺎکلینیک .
3- در ﺻﻮرﺗی که کد ﺳﻪ رﻗمی پزشک ﻣﻌﺎﻟﺞ ﺧﻮد را ﺑﺪاﻧﯿﺪ ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﻧﻮﺑﺖگیری از ﺗﻠﻔﻦ گوﯾﺎ ﺳﺮﯾﻌﺘﺮ اﻧﺠﺎم می گردد .
4- ﺗﻨﻈﯿﻢ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻧﻮﺑﺖ دهی درﻣﺎنگاه ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻣﺎﻫﺎﻧﻪ می ﺑﺎﺷﺪ ﺑﺪﯾﻦ ﻣﻌنی که ﺑﺮای2ﯾﺎ3ﻣﺎه ﺑﻌﺪ ﻧمی ﺗﻮان ﻧﻮﺑﺖ رزرو کرد و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻣﺎه ﺑﻌﺪ از ﻫﻔﺘﻪآﺧﺮ ﻣﺎه کنونی ﺑﺎز ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ (ﺑﺮای ﻣﺜﺎل ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اردﯾﺒﻬﺸﺖ ﻣﺎه از ﻫﻔﺘﻪ آﺧﺮ ﻓﺮوردﯾﻦ ﺑﺎز می ﺷﻮد) .
5- در ﻧﻮﺑﺖ دهی ﺗﻠﻔنی، ﻧﻮﺑﺖ ﻗﻄعی و ﺳﺎﻋﺖ ﺗﻘﺮیبی وﯾﺰﯾﺖ ﺷﻤﺎ در درﻣﺎنگاه ﻣﺸﺨﺺ می گردد .
6- در پاﯾﺎنﺗﻤﺎس ﺗﻠﻔنی کدپیگیری و روز ﺣﻀﻮر در درﻣانگاه ﺑﻪ ﺷﻤﺎره ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ داده ﺷﺪه پیامک می شود .
7- ﻟﻄﻔﺎ ﺑﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه ﺟﻬﺖ ﺣﻀﻮر در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن دﻗﺖ ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ .
8- ﺑﯿﻤﺎر می ﺗﻮاﻧﺪ در زﻣﺎن ﻣﻘﺮر ﺑﺎ در دﺳﺖ داﺷﺘﻦ کارت ملی و کدپیگیری ﺑﻪ پذﯾﺮش ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻧﻤﺎﯾﺪ .
9.- کدپیگیری پیامک ﺷﺪه ﺑﺎﯾﺪ در کیوﺳک ﻧﻮﺑﺖ دهی پذﯾﺮش وارد ﺷﻮد ﺗﺎ ﻗﺒﺾ ﻧﻮﺑﺖ ﺑﯿﻤﺎر از دﺳتگاه پرﯾﻨﺖ گرﻓﺘﻪ ﺷﻮد .
10- ﺑﯿﻤﺎر در ﺻﻒ ﻧﻮﺑﺖ ﻗﺮار می گیرد ﺗﺎ ﺑﻪ ﺑﺎﺟﻪ ﻫﺎی پذﯾﺮش ﻓﺮاﺧﻮان ﺷﻮد .
11- ﺗﻬﯿﻪ ﻗﺒﺾ از ﺻﻨﺪوق .
12- ﻣﺮاﺟﻌﻪ و ﻓﺮاﺧﻮانی ﺑﻪ درﻣانگاه ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ .
13- از ﻣﺮاﺟﻌﻪ و ﺗﺠﻤﻊ زودﺗﺮ از ﺳﺎﻋﺖ14 بعدازظهر ﺧﻮدداری ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ .
14- واﺣﺪ پذﯾﺮش از ﺳﺎﻋﺖ14 بعدازظهر در روزﻫﺎی ﻏﯿﺮﺗﻌﻄﯿﻞ ﺷﺮوع ﺑﻪ کارمی ﻧﻤﺎﯾﺪ
15- ﺣﻀﻮر ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰان در ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن زودﺗﺮ از زﻣﺎن اﻋﻼم ﺷﺪه در ﺗﻠﻔﻦ ﺑﻪ ﻫیچ وﺟﻪ ﺗﺎﺛﯿﺮی در زﻣﺎن وﯾﺰﯾﺖ ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ
16- ﺣﻖ ﺗﻘﺪم وﯾﺰﯾﺖ ﺑﺎ ﺑﯿﻤﺎرانی اﺳﺖ که ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺗﻠﻔنی یا اینترنتی ﻧﻮﺑﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﻧﻤﻮده اﻧﺪ
17- ﺑﯿﻤﺎراﻧی که ﻧﻮﺑﺖ ﺗﻠﻔنی ﻧﺪارﻧﺪ و ﺑﺎ ﺗﺎﯾﯿﺪ پذﯾﺮش ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺣﻀﻮری ﻧﻮﺑﺖ درﯾﺎﻓﺖ می ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﺑﻌﺪ از ﺑﯿﻤﺎران ﺗﻠﻔنی وﯾﺰﯾﺖ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ .
18- ﺗﺎﺧﯿﺮ ﺑﯿﺶ از60 دﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ از ﺳﺎﻋﺖ اﻋﻼم ﺷﺪه در ﺗﻠﻔﻦ ﺑﺎﻋﺚ اﺑﻄﺎل ﺷﺪن ﻧﻮﺑﺖ ﺷﻤﺎ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
19- هنگام ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ پذﯾﺮش دﻓﺘﺮچه ﺑﯿﻤﻪ، ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ و ﯾﺎ کارت ﻣﻠی را ﻫﻤﺮاه داﺷﺘﻪ و اراﺋﻪ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﺪ .
20- ﺗﻤﺎم ﻣﺮاﺟﻌﯿﻦ ﺑﻪ ﻫﺮ دﻟﯿﻞکه ﺑﻪ درﻣﺎنگاه ﻣﺮاﺟﻌﻪ می ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ اﻋﻢ از ﻧﺸﺎن دادن ﺟﻮاب آزﻣﺎﯾﺶ و ﻋکﺲ و... ﺑﺎﯾﺪ از پذﯾﺮش ﻧﻮﺑﺖ بگیرند.
21- در هنگام پذﯾﺮش ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ اراﺋﻪ دﻓﺘﺮچه ﺑﯿﻤﻪ و ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﺑﯿﻤﺎر اﻗﺪام ﻓﺮﻣﺎﯾﯿﺪ و اﻃﻼﻋﺎت کاﻣﻞ را در اﺧﺘﯿﺎر ﻣﺘﺼﺪی پذﯾﺮش ﻗﺮاردﻫﯿﺪ، اراﺋﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﺻﺤﯿﺢ ﺑﻪ ﺧﺼﻮص در هنگام ﺑﺴﺘﺮی ﺣﺎﺋﺰ اﻫﻤﯿﺖ می ﺑﺎﺷﺪ و در ﺻﻮرت اﺳﺘﻔﺎده از دﻓﺘﺮچه ﺑﯿﻤﻪ دیگران و ﯾﺎ ﻣﺸﺨﺼﺎت ﻏﯿﺮﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ای ( اﺳﻢ ﻣﺴﺘﻌﺎر، ﻓﺎﻣﯿﻞ ﻫﻤﺴﺮ و...) ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ اراﺋﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﻏﻠﻂ ﺑﻪ ﻋﻬﺪه ﺑﯿﻤﺎرﯾﺎ ﻗﯿﻢ ﻗﺎﻧﻮنی وی ﺑﻮده و اﯾﺸﺎنﺑﺎﯾﺪپاﺳﺨگوی ﻣﻮارد ﻗﺎﻧﻮنی ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻟﺬا دﻓﺎﺗﺮ ﺑﯿﻤﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺣﺘﻤﺎ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﺎر ﺑﻮده و دارای اوراق ﺳﻔﯿﺪ و ﺗﺎرﯾﺦ اﻋﺘﺒﺎر ﺑﺎﺷﺪ و از اراﺋﻪ دﻓﺘﺮچه ﺑﯿﻤﻪ دیگران ﺟﺪا ﺧﻮداری ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﺪ. ( اﺳﺘﻔﺎده از دﻓﺘﺮچه ﺑﯿﻤﻪ دیگران ﺟﺮم ﻣﺤﺴﻮب ﺷﺪه و پیگرد ﻗﺎﻧﻮﻧی دارد).
22- دﻓﺘﺮچه ﺑﯿﻤﻪ ﺗﺎﻣﯿﻦ اﺟﺘﻤﺎعی ﻓﺎﻗﺪ کدملی دارای اﻋﺘﺒﺎر ﻧمی ﺑﺎﺷﺪ.
23- پذﯾﺮش ﺻﺮﻓﺎ ﺑﺎ وﻗﺖ ﻗﺒﻠی اﺳﺖ و ﺟﻬﺖ وﻗﺖ گرﻓﺘﻦ ﺗﻠﻔنی ﺑﺎ ﺷﻤﺎره2-4323480-061 ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺷﺒﺎﻧﻪ روزﺗﻤﺎس ﺣﺎﺻﻞﻓﺮﻣﺎﺋﯿﺪو ﺟﻬﺖ وﻗﺖ دهی آﻧﻼﯾﻦﻧﯿﺰ ﻣی ﺗﻮاﻧﯿﺪﺑﻪ ﻧﺸﺎنی وب گاه https://enobat.ajums.ac.ir ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﺪ.
اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪکﯿﻮﺳک ﻧﻮﺑﺖ دهی پذﯾﺮش
1- وارد کردن کدپیگیری و چاپ ﻗﺒﺾ ازکیوسک ﻧﻮﺑﺖ دهی پذﯾﺮش
2- اﻧﺘﺨﺎب درﻣﺎنگاه، پزﺷک و اﺧﺬ ﻧﻮﺑﺖ (در ﺻﻮرت وﺟﻮد ﻧﻮﺑﺖ ﺧﺎلی در درﻣﺎنگاه ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ)
3- ﻓﺮاﺧﻮانی ﺑﻪ ﺑﺎﺟﻪ ﻫﺎی پذﯾﺮش
4- پذﯾﺮش ﺑﯿﻤﺎر وپرﯾﻨﺖ ﺑﺮگه گزارش درﻣﺎنگاه
5- ﺗﻬﯿﻪ ﻗﺒﺾ از ﺻﻨﺪوق
6- ﻣﺮاﺟﻌﻪ و ﻓﺮاﺧﻮانی ﺑﻪ درﻣﺎنگاه ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ
ﺷﺎﯾﺎن ذکر اﺳﺖ، آراﻣﺶ ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﻧﻈﻢ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰان، ﺑﺎﻋﺚ دﻗﺖ ﻧﻈﺮ و ﺳﺮﻋﺖ ﻫمکاران در اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﻋﺰﯾﺰان ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: